V celkové klasifikaci zvítězila na speciálu Mercedes-Benz DTM posádka Charouz, Enge, Kostka, Lichtner-Hoyer. V divizi D4 do dvou litrů vybojoval brněnský jezdec Robert Pláteník s Fabií EVO druhé místo za vítězným Vladimírem Vitverem s vozem Lotus WR. V Národní formuli zvítězil v obou závodních jízdách nováček Jan Skála z týmu Formulastar. V rámci Jarní ceny se také jely závody rakouského mistrovství Histo Cup a Young Timer, Formule Renault 2,0 a zcela nová formulová kategorie Auto GP. V kategorii Young Timer se s vozem BMW M3 představila brněnským divákům skutečná okruhová legenda, rakouský jezdec Dieter Quester, který svoji motoristickou kariéru zahájil již v roce 1958, je několikanásobným okruhovým mistrem Evropy, vítězem několika 24hodinových závodů a v 71 letech předvádí na trati, za které by se nemuseli stydět ani špičkový jezdci o několik generací mladší.
V nově vzniklém formulovém seriálu Auto GP se jezdci utkávají na vozech s podvozky Lola a osmiválcovými motory Zytek o objemu 3400 ccm s výkonem 550 koní. Závodí se na šesti evropských okruzích. Brněnský automotodrom byl svědkem premiéry tohoto seriálu a již od prvního testování se traťový rekord notně otřásal v základech a nakonec také padl.
Českým zástupcem v seriálu je stáj Charouz – Gravity racing team se čtyřmi vozy, které pilotují Jan Charouz - testovací jezdec Renault F1 teamu, Adrien Tambay – syn bývalého jezdce F1 Patricka Tambaye, Walter Grubműller jun. a Natacha Gachnang, kterou však kvůli zranění musel v Brně zastoupit další český jezdec Tomáš Kostka. První závodní jízdu vyhrál Ital Luca Filippi a druhou Rus Vladimir Arabadzhiev. Jezdci českého týmu se dokázali umístit na bodovaných příčkách. Dalším závodem na Masarykově okruhu v Brně je ve dnech 13. – 16. 5. mistrovství ČR motocyklů a o týden později se v Brně představí jedna z nejprestižnějších světových automobilových sérií Mistrovství světa FIA GT s Tomášem Engem za volantem vozu Aston Martin.
(Jaroslav Mareček)