Trendy jarní sezony 2010 z kolekcí značek zastoupených v Olympii Brno předvedou modelky agentury DFC a v neděli 7. března se k nim přidají i ženy, které jsou standardně zákaznicemi obchodů brněnské Olympie. „Pro předvádění nové značky Ulla Popken, která v Olympii otevře svůj první obchod v České republice vůbec, jsme na molo pozvali ženy z řad našich návštěvnic,“ komentuje neobvyklý krok Aleš Navrátil, jednatel centra Olympia Brno. Německá značka Ulla Popken cílí na ženy s velikostí 42 a výše, tedy přesně ten segment módy, který v Čechách znatelně chybí. První českou prodejnu otevře v ČR právě v Olympii 29. dubna.
Sobotní program Brněnských dnů krásy doplní divácky atraktivní české finále soutěže vizážistů Olympia Make-Up Master Class 2010. Klání nejlepších českých vizážistů odstartuje v 17 hodin a vítěz pojede reprezentovat Českou republiku do německého Düsseldorfu.
Milovníky módy však kromě přehlídek a soutěže čeká ještě jedna lahůdka. Před startem samotné Olympia Fashion Show se ve čtvrtek 4. března v pasážích chystá focení katalogu z více než 200 kolekcí. Návštěvníci mohou sledovat, jak pracují módní profesionálové – stylisti, fotografové, vizážisté. Katalog jarních trendů pak bude k dispozici na webu brněnské Olympie.