Umístění: Kultura Folklor a vinařství Na Znojemském historickém vinobraní lidé nešetřili

Na Znojemském historickém vinobraní lidé nešetřili

(Znojmo, 16. září 2009) Návštěvníci Znojemského historického vinobraní rozhodně nešetřili, a důvod k radosti tak museli mít i všichni zdejší prodejci vína či burčáku – z výzkumu Agentury inPuncto totiž vyplynulo, že každý návštěvník akce utratil za dva dny v průměru přes tisícovku!  „Průměrný návštěvník Znojemského historického vinobraní utratil za oba dny přibližně 1050 Kč (bez vstupného a případného ubytování). Třetina návštěvníků (35 %) přitom utratila max. 500 Kč, čtyři desetiny (43 %) mezi 500 a 1000 Kč a více než polovina (57 %) pak utratila 1000 a více korun,“ uvedl Pavel Kovařík z Agentury inPuncto.

VinobraniZ

 

Výzkum hodnotil také to, jako jsou návštěvníci spokojení s úrovní akce – měli totiž možnost známkovat vinobraní přesně jako ve škole. „Znojemské historické vinobraní dostalo od návštěvníků průměrnou známku 1,7. Návštěvníci, kteří přijeli z jiných okresů České republiky, hodnotili akci o něco lépe, než 'domácí',“ dodává Kovařík.

Z výzkumu také vyplynulo, že většina návštěvníků dala přednost burčáku před vínem a pivem. Dvě třetiny návštěvníků upřednostňovaly burčák, víno přes deset procent lidí a pivo o něco menší část návštěvníků. Mezi návštěvníky byla i významná část (8 %), která buď nepila alkohol, nebo jen ochutnala a dále upřednostňovala nealkoholické nápoje. Obliba vína byla vyšší mezi lidmi nad 35 let (16 %), mladší zase častěji upřednostňovali pivo (11 %). 

Výzkum provedla Agentura inPuncto s.r.o. ve spolupráci s Kofroň production s.r.o. průzkum mezi návštěvníky Znojemského historického vinobraní. Průzkum probíhal ve dnech 11. a 12. září 2009, a metodou náhodného výběru bylo osloveno 200 respondentů.

Vina


(tof, foto: archiv, www.omnimedia.cz)

Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle BuzzTip redakci