Umístění: Sport Motorsport O vstupenky na Grand Prix je zájem, kemp na tribuně je vyprodaný

O vstupenky na Grand Prix je zájem, kemp na tribuně je vyprodaný

Brno, 23. lenda 2014 - Vyšší počet prodaných vstupenek, enormní zájem o ubytování v kempu na tribuně A. Tak zatím vypadá Grand Prix České republiky 2014 z pohledu Automotodromu Brno. Táhnou i další novinky v kalendáři Masarykova okruhu – sportovní Motoškola a nově i běžecký závod.

motorka9043-250

 

„Přesné číslo nejsme zatím schopni říct, protože předprodej skončil před týdnem a zatím nemáme konečná čísla od všech předprodejců. Nicméně podle údajů z našeho vlastního prodeje jde usuzovat, že nárůst se pohybuje nad hranicí deseti procent,“ odhaduje výkonná ředitelka Automotodromu Brno Ivana Ulmanová. Hlavní vlna nákupů se ale postupně přesunuje z předvánočního období na konec roku a začátek ledna.

„Pravděpodobně to bude souviset s nákupním chováním Čechů, kteří si podle spotřebitelských průzkumů stále častěji dávají k Vánocům peníze, které utrácejí v první vlně výprodeje. My ceny držíme stejné, ale tento trend je u nás patrný,“ vysvětluje marketingový ředitel Automotodromu Brno Michal Klouda s tím, že objem prodeje v posledních dnech před ukončením první vlny se vyrovnal prodeji těsně před vánočními svátky.

V první vlně předprodeje se rok od roku prodává víc vstupenek. „Ukazuje to na to, že lidé MotoGP sledují a i osm měsíců dopředu vědí, že na závody půjdou. Takoví fanoušci jsou pro nás samozřejmě nejcennější a těší nás, že jich přibývá,“ říká Ulmanová. Zároveň ale upozorňuje, že odhadovat podle vánočního předprodeje návštěvnost Grand Prix by bylo předčasné. „Pořád platí, že téměř polovinu vstupenek prodáme o závodním víkendu. A tam vstupuje do hry mnohem víc faktorů. Obecně jsou návštěvníci, kteří si vstupenku pořizují až při závodech, víc vybíraví. Vyšší cenu jsou ochotni zaplatit, pokud je hezky a pokud se daří třeba jejich oblíbenému jezdci,“ doplnila.

Čekat s nákupem se ovšem nevyplatilo v případě místenek do nového kempu přímo na tribuně A na Masarykově okruhu. „Předpokládali jsme, že náběh této novinky bude pomalejší a prodávat budeme spíš až na jaře nebo těsně před závodním víkendem. Nicméně na konci roku jsme museli prodej zastavit, kapacita kempu byla naplněna. Teď ještě doprodáváme posledních pár míst, které se nám vrátily od předprodejců,“ doplnila výkonná ředitelka společnosti.


Související články:
Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle BuzzTip redakci