Umístění: Jižní Morava Ekonomika Česká spořitelna obhájila titul v soutěži o nejvstřícnější banku

Česká spořitelna obhájila titul v soutěži o nejvstřícnější banku

Praha, 30. října 2012 (MEDIAFAX) - Ocenění pro nejvstřícnější banku v období červenec až září 2012 získala po sečtení hlasů odborné poroty opět Česká spořitelna. Následovala Komerční banka a bronzovou příčku obsadila UniCredit Bank, informovali v úterý organizátoři projektu klientského ratingu OVB Vstřícná banka.

manager

 

Česká spořitelna si u poroty za předposlední sledované čtvrtletí 2012 vybojovala vysoké hodnocení 76,11 procenta, čímž obhájila první místo z předchozího kvartálu, kdy uspěla se 72,56 procenty.

Na pozitiva, ale i některá negativa, která se s bankou pojí, ve svém hodnocení upozornil porotce Jan Klička: "Banka ve třetím čtvrtletí nabídla několik zajímavých zlepšení. Třeba zasílání PIN ke kartě pomocí SMS nebo rozšíření bezkontaktních plateb do dalších řetězců. Taktéž nezaspala v hypotéční válce a úroky úvěrů na bydlení poslala k hranici tří procent. Obří sousto zvané sKarta jí ale teprve čeká. Pokud tenhle úkol nezvládne, čeká jí ostuda, hněv lidu, který se zatím soustřeďuje na politiky, kteří tento systém výplaty nepojistných dávek vymysleli."

Stříbrná Komerční banka získala od poroty 71,56 procenta. "Komerční banka poskytuje velice rozsáhlou škálu služeb. Je to jedna z největších bank na českém trhu. Má výhodu v široké síti poboček a bankomatů a propracovaném internetovém a mobilním bankovnictví. Pro banku mluví i dlouholetá tradice a stabilní postavení na trhu, na což český občan stále slyší," uvedla další členka poroty Daniela Čermáková.

Třetí příčku obsadila UniCredit Bank se ziskem 69,11 procenta, která tím pádem proti minulému období klesla o jednu příčku.

OVB Vstřícná banka představuje projekt prvního tuzemského, nezávislého a objektivního ratingu bank v České republice. Pravidelné čtvrtletní ratingy a hodnocení bank OVB Vstřícná banka mají za úkol poskytovat kvalitní a objektivní informace o tuzemských bankách, jejich kondici, stavu, image a kvalitě jejich služeb s výhledem vývoje do budoucna. Odbornost a profesionalitu hodnocení zajišťují nezávislí odborníci ze světa médií, finančnictví a vzdělávání.

Jan Soukup

Související články:
Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle BuzzTip redakci