Brno, 14. ledna 2010 (MEDIAFAX) - Agentura Czechtourism založila pro propagaci kongresové a incentivní turistiky v Česku nové sdružení s názvem Czech Convention Bureau. Ve čtvrtek jej v rámci veletrhu Regiontour v Brně představila místopředsedkyně sdružení Jade Šebek.
„Cílem projektu je jednotně propagovat Českou republiku jako kongresovou a incentivní destinaci doma i v zahraničí, což zajistí navýšení počtu akcí v jednotlivých regionech ČR,“ vysvětlila místopředsedkyně s tím, že hlavní myšlenkou projektu je zastřešovat jednotlivé regionální kongresové kanceláře a napomoci tím k lepšímu využití kongresového potenciálu, který Česko nabízí. „Záměrem sdružení je efektivně koordinovat veškeré marketingové a obchodní aktivity vůči zahraničním partnerům a potenciálním klientům se zájmem o Českou republiku. Czech Convention Bureau (CzCB) sjednotí prezentaci všech krajů ČR,“ dodala Jade Šebek.
Projekt, který byl spuštěn pod hlavičkou agentury CzechTourism, bude v roce 2010 hospodařit s rozpočtem 13 milionů korun. V současné době jsou do něj přihlášeny například Carlsbad Convention Bureau, Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava, Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, North Bohemia Convention Bureau nebo Prague Convention Bureau. V jednání jsou ještě další regionální agentury.
„Očekáváme, že podnikatelské subjekty naváží spolupráci se členskými Convention Bureau a tím získají zvýhodněné podmínky pro své aktivity. To bude rozvíjet také ekonomiku privátní sféry,“ doplnila Jade Šebek.