Umístění: Jižní Morava Ekonomika KLASU znají téměř dvě třetiny spotřebitelů

KLASU znají téměř dvě třetiny spotřebitelů

Praha, 21. ledna 2010 (MEDIAFAX) - Znalost značky KLASA označující kvalitní potravinářské produkty tuzemského původu dosáhla v prosinci loňského roku v populaci mezi 15 až 55 lety v ČR úrovně 62 procent. Informoval o tom ve čtvrtek mluvčí Státního zemědělského intervenčního fondu (SZIF) Marek Ženkl.

Poslat na email

 

Uvedené údaje podle něj vyplývají z nejnovější analýzy společnosti STEM/MARK a značka KLASA z ní vychází lépe než jiná označení kvality, jako je například Bio, Czech Made nebo Česká kvalita. „Navozená znalost značky KLASA dosáhla dokonce 87 procent. Znamená to potvrzení faktu, že zvolená marketingová strategie orientovaná zejména na komunikaci v jednotlivých regionech České republiky a na přímé oslovení zákazníků v místě prodeje přinesla pozitivní výsledky,“ tvrdí Ženkl.

V současné době podle jeho údajů připarvuje SZIF plán podpory značky KLASA pro rok 2010. Ten se bude opět zaměřovat zejména na české a moravské regiony včetně podpory regionálních aktivit Agrární komory ČR a Potravinářské komory ČR. „Po stránce obsahové bude kampaň pokračovat v úspěšné prezentaci značky KLASA jako záruky kvality potravin,“ uvedl mluvčí.

Národní značku kvality KLASA uděluje kvalitním potravinářským a zemědělským výrobkům ministr zemědělství od roku 2003, značku spravuje od počátku roku 2004 Oddělení marketingu SZIF. Začátkem ledna 2009 mohli nalézt spotřebitelé národní známku kvality KLASA na obalech celkem 1317 potravinářských produktů od 227 českých a moravských výrobců.

Petr Havel

Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle BuzzTip redakci