Umístění: Jižní Morava Ekonomika Mobilní bankomat - hit letních festivalů?

Mobilní bankomat - hit letních festivalů?

Potřebovali jste na některém z letních festivalů nutně peníze a přitom žádná banka široko daleko? V tom případě vás možná zaujme novinka - mobilní bankomat, kterou letos spustila Česká spořitelna! Nový mobilní bankomat, který lze umístit všude tam, kde se na určitou dobu shromáždí větší počet lidí, mohli už letos vyzkoušet účastnící některých českých festivalů. V červenci to byl Rock for People a Colours of Ostrava, v srpnu během putovního festivalu České hrady.cz hrad Bezděz. Česká spořitelna je generálním partnerem posledního zmíněného festivalu, takže zde nemohlo představení přenosného bankomatu chybět.

Sporka

 

Miloslav Křečan, ředitel Kartového centra České spořitelny, k přenosnému bankomatu uvedl: "Inspiraci jsme našli v zahraničí, kde s mobilními bankomaty mají dobré zkušenosti. Velký zájem klientů však zdaleka předčil naše očekávání, a tak chceme aktivně vyhledávat další akce, na kterých klientům mobilní bankomat usnadní a zpříjemní strávené chvíle.“ 2887 – to je počet výběrů v hotovosti o objemu více než 3 miliony korun, který prozrazuje, že bankomat měl u návštěvníků velký ohlas.

Mobilní bankomaty poskytují stejný rozsah služeb jako standardní bankomaty, a tak jediné omezení, které bankomat má (kromě přítomnosti elektrického proudu) je nutnost signálu, protože komunikuje se systémy banky prostřednictvím bezdrátového datového přenosu. Aby bylo i bezpečnosti učiněno zadost, je součástí mobilního bankomatu betonový podstavec, který bankomatu poskytuje nejen stabilitu, ale také ochranu před neoprávněnou manipulací, odcizením či vandalismem. Bankomat je vybaven i dalšími nejmodernějšími bezpečnostními prvky, např. technologií obarvování bankovek při jeho napadení, a je pod nepřetržitým monitoringem.
Nejčastěji využívanými službami v mobilním bankomatu byly, po výběru hotovosti (denní průměr byl 262 výběrů v hodnotě zhruba 1 184 Kč), dotaz na zůstatek a dobití kreditu mobilního telefonu.

"Vysoká čísla výběrů nás těší. Partnery těchto akcí jsme totiž už několik let, a tak dobře od návštěvníků víme, že možnost výběru hotovosti na místě postrádali," řekl Tomáš Kolář, ředitel korporátního marketingu a sponzoringu.


Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle BuzzTip redakci