Miloslav Křečan, ředitel Kartového centra České spořitelny, k přenosnému bankomatu uvedl: "Inspiraci jsme našli v zahraničí, kde s mobilními bankomaty mají dobré zkušenosti. Velký zájem klientů však zdaleka předčil naše očekávání, a tak chceme aktivně vyhledávat další akce, na kterých klientům mobilní bankomat usnadní a zpříjemní strávené chvíle.“ 2887 – to je počet výběrů v hotovosti o objemu více než 3 miliony korun, který prozrazuje, že bankomat měl u návštěvníků velký ohlas.
Mobilní bankomaty poskytují stejný rozsah služeb jako standardní bankomaty, a tak jediné omezení, které bankomat má (kromě přítomnosti elektrického proudu) je nutnost signálu, protože komunikuje se systémy banky prostřednictvím bezdrátového datového přenosu. Aby bylo i bezpečnosti učiněno zadost, je součástí mobilního bankomatu betonový podstavec, který bankomatu poskytuje nejen stabilitu, ale také ochranu před neoprávněnou manipulací, odcizením či vandalismem. Bankomat je vybaven i dalšími nejmodernějšími bezpečnostními prvky, např. technologií obarvování bankovek při jeho napadení, a je pod nepřetržitým monitoringem.
Nejčastěji využívanými službami v mobilním bankomatu byly, po výběru hotovosti (denní průměr byl 262 výběrů v hodnotě zhruba 1 184 Kč), dotaz na zůstatek a dobití kreditu mobilního telefonu.
"Vysoká čísla výběrů nás těší. Partnery těchto akcí jsme totiž už několik let, a tak dobře od návštěvníků víme, že možnost výběru hotovosti na místě postrádali," řekl Tomáš Kolář, ředitel korporátního marketingu a sponzoringu.