Vizuální přeměna prodejen do barev Euronicsu bude probíhat postupně. V současnosti je ve fázi dual brandu a měla by být ukončena v říjnu 2013, kdy bude vzhled všech 17 prodejen odpovídat plně standardům Euronics.
Společnost Emos Trading neprodala svůj podíl, ale stala se standardním členem uskupení se všemi právy a povinnostmi z toho vyplývajícími. „S Emosem spolupracujeme na velkoobchodní bázi už několik let a naše spojení bylo přirozeným vyústěním, které by mělo přiblížit jejich prodejny zákazníkovi pod hlavičkou silného brandu na trhu,“ sděluje důvody spolupráce Bohuslav Komín, tiskový mluvčí Euronics.
„Od sloučení očekáváme rozvoj sítě, řízení sortimentu prodejen a samozřejmě i upevnění pozice na trhu,“ slibuje si Dušan Fiurášek, obchodní ředitel maloobchodní sítě Emos Trading.
Spojení nedoprovází žádné personální změny, všichni pracovníci zůstanou na svých pozicích beze změn. Pro Emos znamená propojení s výrazně silnějším partnerem hned několik výhod: snazší přístup k dodavatelům i inovacím, lepší vstupní ceny, silnou marketingovou podporu. I Euronics získal v Emosu silného spojence, který byl do té doby v moravském regionu jeho největším konkurentem. Předpokládaný roční obrat prodejen Emos v síti Euronics by mohl dosáhnout 200 miliónů korun.
Zdroj: Euronics