Na ploše 150 metrů čtverečních se představí 15 indických firem se specializací na dámskou a pánskou konfekci, a to včetně doplňků.
"Indie má silnou tradici v textilním průmyslu, vlastní zdroje bavlny a trvale rostoucí trh s konfekcí. Už dnes Indie v rámci tohoto objemu ročně vyváží do České republiky textil v hodnotě 9,71 mil. USD," sdělila Měřínský.
V pavilonu V se tak představí indické textilní firmy nabízející speciálně navrženou módu pro evropský trh. Mezi vystavovaným sortimentem maloobchodníci naleznou džíny, svetry, blůzky, trička, ale také šaty, saka, košile, nebo i pyžama a kabelky. V expozicích budou firmy zastupovat jejich majitelé nebo většinoví akcionáři.
"Velkou výhodou zůstává, že tito vystavovatelé nejsou nováčky v oboru, ale mají již několikaleté zkušenosti s vývozem zboží do USA, Japonska, Evropy, Ruska, Austrálie či Saudské Arábie," uvedla Měřínský. Výhodou je podle ní i to, že vystavující indické firmy dodávají zboží do světoznámých obchodních řetězců či šijí pro globální módní značky, jakými jsou: Wal-mart, Kohl’s, Macy, Indiska, Next, Tommy Hilfiger či Tesco.
Letošní 36. mezinárodní veletrh módy Styl a 36. mezinárodní veletrh obuvi a koženého zboží Kabo se na brněnském výstavišti koná 24. - 26. srpna. Loni v srpnu (veletrhy se konají i v zimním únorovém termínu) na nich vystavovalo celkem 537 firem z 22 zemí, expozice zabraly plochu o rozloze 12 490 metrů čtverečních. Na výstaviště si tehdy našlo cestu bezmála 8800 návštěvníků