Firma tak upřesnila víkendovou zprávu serveru iHNed.cz, podle kterého Student Agency prodala 30 tisíc zájezdů jen přes portál Dovolena.cz. Proti počtu prodaných zájezdů se však postavili ostatní prodejci s tím, že čísla jsou značně nadsazená.
Podle Student Agency klienti volili především nabídku leteckých zájezdu do 3* a 4* hotelu se stravováním formou all inklusive s tím, že typická průměrná cena pobytového zájezdu v letní sezóně (červenec) činila přibližně 12 tisíc Kč. Typologie klientů, kteří byli osloveni nabídkou portálu Dovolena.cz, je taková, že se jedná nejčastěji o zákazníky ve věku 20-45 let, kteří jsou zvyklí nakupovat na internetu. Na portál se podle firmy obrátili proto, že má největší nabídku zájezdů na jednom místě a nechtějí obcházet několik cestovních kanceláří. Jednoznačně si pak vybírali pobytové zájezdy, a ze zemí to bylo zejména Řecko. Ač této destinaci mnozí letos nevěřili, na portálu zvítězila jako nejvíce poptávaná destinace.
Na následujících šest měsíců nabízí Dovolena.cz více jak 100 milionů různých zájezdů – zaměřených zejména na exotické destinace. "Naší prioritou pro další období je ale oslovit ještě více klienty ve věku 45 a více let a směřovat je na nákup zájezdů do našich poboček. Zde vidíme velký potenciál i v mimopražských regionech, kterým se takto výrazně zvyšuje dostupnost zajímavějších a cenově výhodnějších zájezdů," sdělil Aleš Ondrůj z marketingové komunikace firmy s tím, že se zaměřením na exotické dovolené startuje od pondělí 11. října také marketingová kampaň.
Student Agency se vyšvihla se svým portálem dovolena.cz mezi přední organizátory dovolenkového cestování v České republice. Portál Dovolena.cz spustila firma v květnu 2010, na plno přes něj začal prodej zájezdů od poloviny června 2010.