Nabídka se týká všech letenek – mezinárodních, vnitrostátních i letenek od tzv. nízkonákladových dopravců.
"Nákupem letenky přes Student Agency tak zákazník ušetří stovky korun a získá pohodlí vozu zaparkovaného na hlídaném parkovišti u letiště," uvedl Aleš Ondrůj z marketingové komunikace firmy.
Student Agency od nového roku nově využívá rezervační systém Galileo. Po jeho zavedení firma zaznamenala skokový nárůst počtu rezervovaných letenek – a to jak v meziměsíčním srovnání (prosinec/leden), kde nárůst je vyšší než 100 procent, tak i v meziročním srovnání.
"Je to dáno zejména nabídkou nejlevnějších cen a současně opětovným růstem poptávky ze strany zákazníků," uvedl Ondrůj s tím, že v pátek 14. ledna firma dokonce zaznamenala absolutní rekord počtu letenek prodaných během dne přes on-line prodejní systémy Student Agency.
V roce 2010 skupina kolem Student Agency utržila přes 4,5 miliardy korun. V meziročním srovnání se jedná o desetiprocentní růst obratu. Zisk skupiny v roce 2010 by měl zůstat na úrovni 100 milionů korun.