Umístění: Jižní Morava Ekonomika Nejvstřícnější bankou se v prvním čtvrtletí roku 2011 stala Fio banka

Nejvstřícnější bankou se v prvním čtvrtletí roku 2011 stala Fio banka

Praha, 18. dubna 2011 (MEDIAFAX) - Nejvstřícnější bankou klientského ratingu bank OVB Vstřícná banka se v prvním čtvrtletí roku 2011 stala nejmladší banka na tuzemském trhu Fio banka. Organizátoři ocenění zveřejnili výsledky v pondělí.

Fio-banka

 

Fio banka, která získala 73 procenta, si tak drží titul nejvstřícnější banky už po tři čtvrtletí.

Fio banka se stala jedničkou nejen v hodnocení veřejnosti, která jí ohodnotila průměrně 87,14 procenta, ale také v hodnocení výše bankovních poplatků a kvality sazebníku kde od serveru Bankovnipoplatky.com získala vysokých 85 procenta. O poznání horší obdržela Fio hodnocení od odborné poroty, která jí udělila 63,89 procent.

Fio banka i v klientském ratingu OVB Vstřícná banka potvrdila svůj razantní nástup na bankovním trhu. Od svého vstupu do hodnocení ve třetím čtvrtletí roku 2010 si banka polepšila z původních 69,5 procenta na 73 procenta v prvním čtvrtletí roku 2011. Index vstřícnosti se tak u Fio banky neustále zvyšuje. "Za zvyšujícím se indexem vstřícnosti stojí v prvním čtvrtletí především další snižování poplatků této banky, rozšiřování pobočkové sítě a další zkvalitňování služeb. Banka se v tomto čtvrtletí soustředila především na dvě poplatková témata – zahraniční platební styk a výběry z bankomatu. A u obou zaznamenáváme poplatkovou redukci," poznamenal majitel serveru Bankovnipoplatky.com Patrik Nacher.

Druhého nejvyššího hodnocení dosáhla UniCredit Bank, která získala 66,2 procenta. Třetí nejlepší hodnocení dosáhla GE Money Bank s 65,9 procenty. Jedná se o první kompletní výsledky klientského ratingu za I. čtvrtletí roku 2011.

UniCredit bank se také stala největším skokanem, s největším mezičtvrtletním nárůstem. Oproti 61,9 procentům ve čtvrtém čtvrtletí roku 2010 narostlo hodnocení této banky na 66,2 procenta, tedy o 4,3 procenta. Banka tak předběhla i Nejvstřícnější banku za celý rok 2010 GE Money Bank, která se umístila třetí.

"Za velkým zlepšením hodnocení této banky stojí v prvním čtvrtletí pokračující rozšiřování pobočkové sítě formou franšíz, což je v našich podmínkách unikátní přístup. Banka také na svých pobočkách zavádí inteligentní bankomaty, kde může mimo jiné klient také vkládat hotovost. Banka také v prvním čtvrtletí zavedla jako první banka novinku internetového bankovnictví v mobilním telefonu," vysvětlil důvody lepšího hodnocení Nacher.

Hodnocení GE Money Bank dosáhlo 65,9 procenta a zaostalo tak za druhou UniCredit pouze o 0,3 procenta. Oproti předchozímu čtvrtletí si banka pohoršila o 4,1 procenta.

Odborná jedenáctičlenná porota má při hlasování největší váhu, která představuje podíl 58,3 procenta celkového hodnocení. Server Bankovnipoplatky.com disponuje váhou hodnocení 25 procenta a veřejnost (registrovaní uživatelé) má na výsledném hodnocení podíl 16,7 procenta.

Filip Sušanka

Související články:
Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle BuzzTip redakci