
Porotu tvořili odborníci z praxe a zajímavé osobnosti, marketingová manažerka společnosti TONDACH Jana Klasová, víceprezidentka pro značku a komunikaci VODAFONE Martina Hovorková, či generální ředitel JA Josef Müller.
Celá soutěž měla dynamický náboj a spád. Tento ročník se vyznačuje největší účastí studentských společností, a také úroveň prezentací a záměrů prudce roste. „Je vidět, že se na středních školách více pedagogové věnují i prezentačním dovednostem, dokáží svým studentům poradit a nasměrovat je, navíc perfektní zpětná vazba jim může pomoci i v dalším životě a práci,“ dodává manažer vnějších vztahů FEKT VUT, Jiří Wagner.

Celkový pozitivní dojem, výbornou organizaci a zajímavé momenty komentují také kladné reference soutěžících. „Jsme rádi, že jsme se mohli zúčastnit této akce a že se nám v silné konkurenci podařilo postoupit. Věříme si, že máme silný a vyvážený tým, který může uspět i ve finále,“ dodává „president“ jedné z posupujících společností, Kamil Zeman z Gymnázia Řečkovice, ten také ocenil výbornou organizaci a zázemí fakulty, kde se odehrálo regionální kolo. Na otázku, jak by zhodnotil šance na úspěch v superfinále odpověděl optimisticky: „ Zvítězíme…“, dodává s úsměvem.