"Sklad chemického posypového materiálu jsme nutně potřebovali především kvůli zajišťování zimní údržby vozovek," řekl Bedrava. Dodal, že díky nové hale ušetří silničáři nemalé provozní náklady určené zejména na nákup solných směsí.
"Dokud jsem neměli dostatečně velkou halu na skladování solí, museli jsme ji průběžně nakupovat za takzvané zimní ceny, které byly o dvě stě až tři sta korun na tunu dražší než v létě," řekl Bedrava. V konečné bilanci by při průměrné zimě mohlo nové skladiště pomoci ušetřit údržbářům cest 200 až 300 tisíc korun ročně.
Nová hala totiž hodonínským cestmistrům umožní skladovat až trojnásobné množství soli než dosud - vejde se do ní 1 600 krychlových metrů posypu. Další úspory si její provozovatelé slibují od snazší manipulace s posypy - sůl totiž nebudou muset převážet z meziskladů a ušetří tak nemalé peníze za manipulační jízdy.
Nová skladovací hala s dřevěnými nosnými konstrukcemi stála deset milionů korun a stavitelé na ni poskytli desetiletou záruku.