„Toto rozhodnutí jde proti zájmům cestujících, kteří profitují z konkurenčního boje a omezí možnost nabízení akčních cen. Budeme požadovat, aby stejným metrem úřad posuzoval i dopravce, kteří nabízejí podobné obchodní nabídky či jiné relační slevy“, říká Radim Jančura, majitel Student Agency.
ÚOHS vedl správní řízení se Student Agency ohledně možného zneužití dominantního postavení na lince Praha – Brno, na které údajně poškodila konkurenci. Na trase tehdy jezdily i autobusy společnosti Asiana, která je z linky stáhla. Právě Asiana si v červnu 2008 na chování Student Agency stěžovala, a to kvůli tomu, že cestující jezdili žlutými autobusy tehdy za 50 Kč, tedy pod cenou. Radim Jančura ale oponoval, že snížením ceny jízdného jen reagoval na jízdné Asiany, které bylo také padesátikorunové.
"Ve sledovaném období jezdila Asiana dokonce již za jednu korunu, České dráhy za 35 Kč a Student Agency za 50 Kč, za podnákladové ceny by měly být popotahovány spíše České dráhy a Asiana," namítal Jančura.