Umístění: Jižní Morava Ekonomika Brno: Hotel Voroněž bude hostit veletrh Svět reklamy

Brno: Hotel Voroněž bude hostit veletrh Svět reklamy

Brno, 1. září 2010 - V každé firmě je jistě člověk, který zodpovídá za reklamu – vymýšlí strategii, zadává výrobu, připravuje reklamní kampaně. A právě na tyto manažery cílí 5. ročník prezentačního veletrhu Svět reklamy, který se koná ve 2 etapách - 21. září 2010 v Interhotelu Voroněž v Brně a 5.října 2010 v hotelu Diplomat v Praze. Otevírací hodiny jsou v obou případech od 9 do 17 hodin. Pořadatelem je veletržní správa Omnis.

SRPraha09_250

 


Pod slovem veletrh si většinou představíme několikadenní finančně, logisticky i časově náročnou akci s řadou někdy zbytečných doplňkových aktivit. Veletrh Svět reklamy je jednodenní, má jednoduché expozice, nízké účastnické poplatky a vše zaměřuje na jediné – na jednom místě shromáždit pestrou nabídku a v neformální atmosféře ji představit odborným návštěvníkům.

SRPraha09-2_250Návštěvníci prvních čtyř ročníků brněnského veletrhu byli převážně z Moravy a z Vysočiny, v menší míře z Prahy. Přitom Praha a české kraje představují stejný, ne-li větší potenciál návštěvnosti. Proto již 3. ročníkem je pořádán i veletrh Svět reklamy  Praha. Vystavovatelé i návštěvníci si tak mohou vybrat veletrh podle regionu své působnosti. Většina vystavovatelů volí oba termíny.

Návštěvníky veletrhu jsou především marketingoví manažeři firem, ale i veřejných institucí. Pořadatelé oslovují zejména aktivní obchodní a výrobní společnosti v oborech vyžadujících vyšší podíl reklamy na nákladech. Významnou skupinou návštěvníků jsou i firmy z reklamní branže hledající své subdodavatele.   

Návštěvníci se zde seznámí s horkými novinkami, novými nápady, technologiemi, představí se jim nové firmy se svojí nabídkou, budou mít možnost pohovořit se zástupci médií. Výsledkem návštěvy by měla být inspirace, jak obohatit nebo změnit firemní reklamu, a taška prospektů a kontaktů, kde tyto změny zadat či nakoupit.

Veronika Hasalová, manažerka výstavy

Související články:
Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle BuzzTip redakci