Pod slovem veletrh si většinou představíme několikadenní finančně, logisticky i časově náročnou akci s řadou někdy zbytečných doplňkových aktivit. Veletrh Svět reklamy je jednodenní, má jednoduché expozice, nízké účastnické poplatky a vše zaměřuje na jediné – na jednom místě shromáždit pestrou nabídku a v neformální atmosféře ji představit odborným návštěvníkům.

Návštěvníky veletrhu jsou především marketingoví manažeři firem, ale i veřejných institucí. Pořadatelé oslovují zejména aktivní obchodní a výrobní společnosti v oborech vyžadujících vyšší podíl reklamy na nákladech. Významnou skupinou návštěvníků jsou i firmy z reklamní branže hledající své subdodavatele.
Návštěvníci se zde seznámí s horkými novinkami, novými nápady, technologiemi, představí se jim nové firmy se svojí nabídkou, budou mít možnost pohovořit se zástupci médií. Výsledkem návštěvy by měla být inspirace, jak obohatit nebo změnit firemní reklamu, a taška prospektů a kontaktů, kde tyto změny zadat či nakoupit.
Veronika Hasalová, manažerka výstavy