Celkem 2013 cestujících přepravilo 12 mimořádných prezentačních spojů RegioJetu. Při kapacitě jednotky 157 sedících cestujících šlo o průměrné využití soupravy na spoj 107 procent. Mezi cestujícími byli i ti, kteří na této trati běžně jezdí do práce, do školy, či za aktivitami ve volném čase (cca 30 procent). Noví zájemci z řad obyvatel měst a obcí regionu Žitného ostrova však tvořili většinu (cca 70 procent).
Firma od úterního odpoledne do čtvrtečního rána nabízela veřejnosti možnost vyzkoušet si vozidlo Talent od kanadského výrobce Bombardier. Jízdné na trati bylo symbolické – 50 centů (12 korun) odkudkoli kamkoli, jízdní řád firma vyvěsila na internet. Podle mluvčího společnosti Aleše Ondrůje jízdní řád státního dopravce Železniční společnosti Slovensko zůstal nezměněný, spoje českého dopravce jely navíc.
Historicky první jízdy se zúčastnil i 1. místopředseda vlády Slovenské republiky Ján Figeľ, majitel společnosti RegioJet a skupiny Student Agency Radim Jančura a další hosté z řad politiků a zástupců místní samosprávy měst a obcí regionu Žitného ostrova. Při cestě nazpět z Dunajské Stredy do Bratislavy Nového Mesta navíc vytvořila jednotka Talent malý rychlostní rekord, kdy jí celá cesta trvala jen 38 minut.
RegioJet má zahájit pravidelný provoz svých vlaků na trase Bratislava-Komárno v březnu 2012. Firma vyhrála tendr tamního ministerstva dopravy a získala zakázku na devět let. Firma plánuje ročně na celé trase, která je dlouhá 100 kilometrů, přepravit 1,9 milionů cestujících.
"Na Slovensku máme samostatnou právní subjektivitu pro tři společnosti - Student Agency, Orbix a RegioJet. Některé činnosti, jako je obchod, provoz, apod. jsou řízeny již nyní částečně na Slovensku. RegioJet však bude stavět svůj slovenský tým. Některé podpůrné činnosti - typu IT, Marketing, apod. budou řízeny z ČR," už dříve vysvětlil Ondrůj.
RegioJet plánuje své vlaky rozjet i v Česku. Firma chce začít konkurovat Českým drahám na trati mezi Ostravou a Prahou, a to zhruba od poloviny roku 2011. V současné době má k dispozici devět rychlíkových lokomotiv za půl miliardy korun, které pořídila na jaře 2010. Jde o poslední elektrické lokomotivy, které byly vyrobeny v 90. letech minulého století ve Škodě Plzeň.