RegioJet oficiálně požádal o přidělení železniční kapacity v rámci jízdního řádu pro rok 2011, a to jak na regionální, tak na dálkové tratě. „Mohu potvrdit, že společnost RegioJet podala objednávku na přidělení kapacity v rámci jízdního řádu 10/11. Konkrétní údaje ale budou známy až po 12. červnu 2010 v rámci jednání s kraji, respektive Ministerstvem dopravy ČR,“ uvedl mluvčí Správy železniční dopravní (SŽDC) cesty Pavel Halla.
Žluté „nereklamní“ vlaky by tak poprvé mohly vyrazit na koleje v polovině prosince 2010, kdy začne platit nový jízdní řád. „Jízdní řád musí být uzavřený nejpozději dva měsíce před vstupem v jeho platnost,“ dodal Halla s tím, objednávka na tratě je jedna věc a požadavky ministerstva a krajů druhá.
Dva pronajaté reklamní vlaky Student Agency v současné době „brázdí“ v rámci kampaně Žluté jaro na tratích v Olomouckém kraji. Před tím jezdily na Ústecku, kde na dvou tratích přepravily asi 25 000 lidí. Po Olomouckém kraji je na řadě Jihomoravský a Plzeňský kraj.
Žlutými reklamní vlaky chce firma dokázat, že rozjet regionální vlakovou dopravu v kraji umí. Firma totiž loni usilovala o provozování železniční dopravy ve čtyřech krajích, ty ale nevypsaly výběrová řízení a smlouvy podepsaly na deset let s Českými drahami. Ohledně toho chce společnost podat stížnost do Bruselu.
Skupina kolem Student Agency je největším prodejcem letenek v České republice a také největším zprostředkovatelem jazykových kurzů do zahraničí. Do skupiny Student Agency patří stejnojmenná dopravní společnost, která na trhu působí od roku 1993. Její součástí jsou dále firmy Orbix, DPL real a RegioJet.
V roce 2009 skupina kolem Student Agency utržila přes čtyři miliardy korun, dosáhla tím obdobného výsledku jako v roce 2008. Zisk skupiny v roce 2009 činil 100 milionů korun.