"Je to skvělé, vlaky jezdily neustále plné, a to v obou směrech. Nečekali jsme, že takový zájem o ně bude i ve všední dny," sdělil Jančura.
Reklamní vlaky Student Agency v rámci kampaně Žluté jaro na železnici "brázdily" i tratě v Ústeckém a Olomouckém kraji. O víkendu se z jihu Moravy přesunuly na Plzeňsko, kde jezdí na trati Domažlice - Plzeň. Prvních čtrnáct dní budou cestující i zde jezdit za pět korun, poté až do konce června za plné jízdné.
"Uvidíme, jak si budeme stát v porovnání s konkurencí, když jízdné nebude stát pětikorunu," dodal Jančura.
Žlutými reklamní vlaky chce firma dokázat, že rozjet regionální vlakovou dopravu v kraji umí. Firma totiž loni usilovala o provozování železniční dopravy ve čtyřech krajích, ty ale nevypsaly výběrová řízení a smlouvy podepsaly na deset let s Českými drahami. Ohledně toho společnost těsně před volbami podala stížnost do Bruselu.
Skupina kolem Student Agency je největším prodejcem letenek v České republice a také největším zprostředkovatelem jazykových kurzů do zahraničí. Do skupiny Student Agency patří stejnojmenná dopravní společnost, která na trhu působí od roku 1993. Její součástí jsou dále firmy Orbix, DPL real a RegioJet.