Peter Bosáček (29) v letech 2003 – 2010 působil jako ředitel vlastní společnosti Max Cargo zabývající se poradenstvím a servisem v nákladní dopravě a přepravě, koupí, prodejem a pronájmem železničních vozidel. Vedle toho působil v letech 2001 – 2010 jako majitel a jednatel AM Tuning. Tato společnost se zabývala provozování nákladní železniční dopravy a přepravy, poradenstvím a expertní činností v železniční dopravě a také vývojem železničních vozidel.
Ve společnosti RegioJet bude mít Bosáček na starosti zajištění technické údržby vozidel a garanci jejich spolehlivého provozu. Současně bude mít na starosti řízení technického personálu zajišťujícího údržbu kolejových vozidel RegioJet. Současně Peter Bosáček splňuje legislativní požadavky na to, aby se stal tzv. „osobou odborně způsobilou“ pro provoz na území Slovenské republiky. Tam budou spoje RegioJet také několikrát denně zajíždět do stanice Žilina.
Markéta Hrmová (27) nastupuje jako manažerka palubního personálu. Doposud působila jako koordinátor stevardů autobusových linek Student Agency. Měla na starosti jejich výběr, školení a hodnocení kvality jejich práce. Před příchodem do Student Agency působila ve společnosti Nexos Intl., která provozuje call centrum pro České aerolinie. Před tím pracovala v oblasti zákaznického servisu v Cestovní agentuře Praha, na Pražském hradě a v Botelu Admirál. Hrmová začíná připravovat proces výběru palubního personálu RegioJet. Jeho úkolem bude zajistit palubní servis ve spojích IC RegioJet.
V polovině září dorazily do Česka také další tři lokomotivy italského typového označení E630 z celkem devíti zakoupených společností RegioJet. Jedná se o lokomotivy vyrobené plzeňskou Škodovkou vycházející z československé typové řady 163.
Lokomotivy RegioJet zakoupila od italského dopravce Ferrovia Nord Milano, který s nimi doposud částečně provozuje osobní dopravu v oblasti Milána (vlaky jezdící pod obchodní značkou LeNord). Poslední tři lokomotivy, které zatím stále zajišťují vozbu osobních vlaků v severní Itálii, dorazí do České republiky do konce letošního roku. Společnost RegioJet s těmito lokomotivami plánuje zahájit v roce 2011 pravidelný provoz dálkových vlaků v ČR.