Umístění: Jižní Morava Ekonomika Počet zaměstnanců ve Student Agency Group vzroste letos o více než čtvrtinu

Počet zaměstnanců ve Student Agency Group vzroste letos o více než čtvrtinu

Brno, 14. ledna 2011 (MEDIAFAX) - Až 140 nových zaměstnanců přijme letos Student Agency pro produkt dovolena.cz, to je oproti původním plánům dvojnásobek. Celá skupina Student Agency zaměstná v roce 2011 přes 250 nových lidí, informovala firma v pátek.

zluty_vlak-Jancura1_250

 

Dovolena.cz mění plány – růst bude rychlejší, nábor lidí bude vyšší – celkem až 140 nových zaměstnanců, zejména z regionu Brno v roce 2011

Naprostá většina z nich bude zaměstnána v brněnské centrále. Revize personálních plánů navazuje zejména na velmi silnou poptávku a úpravu obchodních plánů, které dovolena.cz udělala na začátku roku 2011.

Dalším projektem, který zaměstná desítky nových lidí v rámci Student Agency, je provoz vlaků RegioJet. Celkem tak růst počtu zaměstnanců ve Student Agency Group jen v roce 2011 vzroste o více než 25 procent.

Skupina Student Agency zaznamenala v roce 2010 rekordní obrat 4,5 miliardy korun. V meziročním srovnání se jedná o desetiprocentní růst obratu. Dovolená.cz se na něm podílela ve většinové míře. Zisk skupiny Student Agency za rok 2010 není uzavřen, nicméně měl by být na podobné úrovni jako v roce 2009, kdy dosáhl 100 milionů korun.

Vedle navýšení počtu zaměstnanců obsadí Student Agency další kancelářské prostory v Brně, kde budou právě noví zaměstnanci vykonávat svou prodejní činnost. S tím spoji skupina Student Agency další investice do technologického a kancelářského vybavení.

Po první sezoně, kdy se dovolena.cz stala skokanem roku na trhu zájezdů v České republice, plánuje Student Agency s touto značkou zaujmout pozici na prvních místech trhu. Na přelomu roku navíc roste poptávka po zájezdech a generované objemy z prodejů překračují plánovanou výši. S tím souvisí potřeba doplnit prodejní kapacity o další prodejce.

Dana Rybáková, ilustrační foto: Kryštof Turek

Související články:
Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle BuzzTip redakci