Při současném počtu přibližně tisícovky zaměstnanců to znamená nárůst jejich celkového počtu přibližně o 17 procent. Nárůst zaměstnanců souvisí zejména se vstupem na trh železniční dopravy a s rozvojem portálu Dovolena.cz.
Po první sezoně, kdy se portál stal skokanem roku na trhu prodeje zájezdů v České republice, plánuje Student Agency s touto značkou zaujmout první místo na trhu. S tím souvisí potřeba doplnit prodejní kapacity o další prodejce. "Už v tomto okamžiku je Student Agency připravena přijmout zkušeného prodejce zájezdů na každou pobočku," uvedl Ondrůj s tím, že v roce 2011 plánuje Student Agency celkem zaměstnat 70 nových prodejců zájezdů a dovolených.
Dalších 100 zaměstnanců se chystá v roce 2011 přijmout dceřiná společnost Student Agency RegioJet, která se chystá vyrazit na české koleje. Půjde o 60 členů palubního personálu, 25 strojvedoucích a přibližně 15 zaměstnanců řízení provozu a podpůrných činností.
"Už nyní RegioJet eviduje stovky žádostí o zaměstnání na různé pozice. Společnost všechny zájemce obeslala zpět dotazníkem s cílem ověřit informace, které umožní dále s jednotlivými žadateli pracovat pro přípravu výběrových řízení na jednotlivé pozice," uvedl Ondrůj.
Skupina kolem Student Agency podnikatele Radima Jančury je největším prodejcem letenek v Česku a také zprostředkovatelem jazykových kurzů v zahraničí. Do skupiny Student Agency patří také stejnojmenná dopravní společnost, která na trhu působí od roku 1993. Její součástí jsou dále firmy Orbix, DPL real a RegioJet.
V roce 2009 skupina kolem Student Agency utržila přes čtyři miliardy korun, dosáhla tím obdobného výsledku jako v roce 2008. Zisk skupiny v roce 2009 činil 100 milionů korun.