Umístění: Jižní Morava Politika Kraj představil kampaň, která má přimět lidi nechat se naočkovat

Kraj představil kampaň, která má přimět lidi nechat se naočkovat

ockovani kraj kampanBrno, 18. května 2021 – Jihomoravský kraj v úterý 18. května představil vizuály a slogan kampaně, která má za cíl přimět doposud nerozhodnuté lidi nechat se očkovat proti koronaviru. „Očkování pomáhá zastavit šíření koronaviru a pokud si přejeme vrátit k běžnému životu bez vážných mimořádných opatření, je nyní ta správná doba jít se očkovat. Každý má pro očkování trochu jinou motivaci. Někdo už si přeje navštívit svoje rodiče a prarodiče, jiný by rád na hudební či divadelní představení, další vycestovat za vysněnou dovolenou. Ale všichni se shodnou na jednom, ať už máme všichni klid od koronaviru a pandemie,“ sdělil hejtman Jihomoravského kraje Jan Grolich, který se hned poté zamířil naočkovat do centra v areálu BVV.

Kampaň navazuje na oficiální celostátní kampaň „Udělejme tečku“. Pro Jihomoravský kraj ji tvoří Marketingová agentura O-range, která využívá jasných identit a značku kraje. Cílem kreativního řešení je zejména to, aby celkové vyznění bylo autentické, důvěryhodné a s nadhledem typickým pro Jihomoravský kraj.

Kampaň bude tvořit jak její offline část (billboardy, plakáty…), tak i online kampaň (sociální sítě, internet) – ta bude spuštěna hned, jakmile Ministerstvo zdravotnictví umožní očkování pro věkovou skupinu pod 40 let, na kterou kampaň cílí.

Náklady na kampaň dosahují částky 1 milionu korun. „Velký dík patří brněnským firmám, krajským příspěvkovým organizacím a osobnostem, které poskytly své plochy nebo ji podpořily bez nároku na honorář,“ dodal hejtman Grolich.

„Krajskou regionální kampaň jsme chtěli mít uvěřitelnou pro jižní Moravu a zároveň citlivě provázanou s národní kampaní odborné iniciativy Cesta ven. Naším zájmem bylo netříštit pozornost veřejnosti a maximálně využít síly celostátního symbolu tečky. V krajské komunikaci poskytneme prostor osobnostem s největším potenciálem pro oslovení našeho regionu,” uvedl z pozice hejtmanova marketingového poradce Petr Lesenský, člen vedení Asociace Public Relations.

kraj kampan ockovani covid

covid ockovani 2

kraj kampan ockovani covid1


Související články:
Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle BuzzTip redakci