Umístění: Jižní Morava Ekonomika O vítězství v podnikatelské soutěži se na jihu Moravy uchází 65 projektů

O vítězství v podnikatelské soutěži se na jihu Moravy uchází 65 projektů

Brno, 22. března 2016 - 65 začínajících podnikatelů z jižní Moravy se uchází v šestém ročníku projektu T-Mobile Rozjezdy o podporu odborníků, finanční i materiální ceny v hodnotě 106 tisíc korun pro vítěze regionálního kola a 700 tisíc korun pro celostátního vítěze. 31 z projektů přihlásily ženy, 27 firem je ve fázi nápadu, zbylých 38 již běží.

t-mobile-rozjezdy podnikatelska soutez

 

Nejčastěji jde o podnikání v gastronomii (18 přihlášek), volnočasových aktivitách, IT a výrobě oděvů, ale najdete mezi nimi i výrobu přístroje na čištění vody, skákací gumy nebo kurzy tvorby mandal. Nyní přihlášky zhodnotí porotci: zkušení podnikatelé i investoři, kteří se osobně s autory přihlášek uvidí od poloviny dubna do poloviny května na jednotlivých seminářích v regionech. Školení na téma budování značky, finanční plánování a propagace jsou zcela zdarma, na webu rozjezdy.cz se mohou přihlásit jak soutěžící, tak další zájemci o podnikání.

Letos se do soutěže přihlásilo rekordních 409 projektů, o třetinu více než v roce předchozím (to jich bylo 296). Rovná stovka projektů bojuje v Praze, 65 jich pochází z jižní Moravy a nejsilnější trojku tradičně uzavírají střední Čechy s 41 přihláškami.

„Rekordní zájem nás těší, zejména pak řada projektů z IT a služeb v oblasti zdravého životního stylu: sportu, hubnutí i zdravého stravování,“ komentuje výsledky Eva Karasová, CSR manažerka T-Mobile, který je organizátorem Rozjezdů, a dodává: „Překvapilo nás, že se sešlo hned několik služeb asistentek nebo třeba několik řešení pro časomíru na sportovních akcích. Zaměření projektů je ale pestré, mezi přihláškami je třeba výroba přírodních léků, chov pijavic nebo stavba maringotek.“

Poroty složené z odborníků, úspěšných podnikatelů i investorů, jako jsou například Margareta Křížová nebo Martin Korman, mezi projekty budou hledat neotřelé nápady v kombinaci s realistickým podnikatelským záměrem. Vítězové, v každém regionu tři, celkem tedy 42 projektů, získají pomocnou ruku expertů na marketing, komunikaci i finance a samozřejmě také materiální a finanční podporu. Na regionální vítěze čekají ceny v hodnotě přes 100 tisíc korun (v tom 50 tisíc Kč finanční podpory v hotovosti). Celostátní vítěz pak letos získá 200 000 Kč na rozvoj projektu v hotovosti od T-Mobile, návrh regionální reklamní kampaně od profesionální agentury, finanční a personální poradenství a další ceny v celkové hodnotě přibližně 700 tisíc korun.

Vítěze porotci vyberou během regionálních seminářů, které proběhnou od 12. dubna do 12. května v devíti městech celé republiky. Brno je první zastávkou týmu, bude tu hned 12. dubna. Jsou určené pro každého se zájmem o podnikání a jsou zcela zdarma. Zúčastnit se tedy může kdokoli, nejen soutěžící. Na programu je budování značky, finanční plánování i propagace na internetu a sociálních sítích. Pro řadu účastníků bude zajímavá i možnost setkat se s osobnostmi českého podnikání a osobně s nimi konzultovat svůj nápad, či probrat konkrétní problémy.

Posledním vítězným projektem soutěže na jihu Moravy bylo Woogies, aplikace pro spolubydlící, kterou zastupovala Alexandra Štellmachová. Projektem už za pět ročníků prošlo 1700 lidí, podporu získalo 280 vítězů.


Související články:
Poslat na email Tisk Přidat mezi oblíbené TwitterFacebook googleLinkujGoogle BuzzTip redakci